Ktoré motory sa týkajú problému nadmerného spotrebovania oleja?

Problém nadmerného spaľovania oleja sa vyskytuje u motorov 1,8 TSI a TFSI a tiež 2,0 TSI a TFSI vyrábaných od roku 2007 do 2015 a montovaných do vozidiel

označených nižšie:

Dolievania oleja
A3 motor

Audi A3 Audi TT Audi Q3:

motory 1,8 TFSI označené kódmi:

BZB i BYT i CDA

motory 2,0 TFSI označené kódmi:

CCZ

Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi Q5:

motory 1,8 TFSI označené kódmi:

CBA CDH

motory 2,0 TFSI označené kódmi:

CDN CAE CAD CPM

Motor 20TFSI
SEAT TSI

Seat: Altea Alhambra Leon Toledo:

motory 1,8 TSI označené kódmi:

BBZ BYT CDA

motory 2,0 TSI označené kódmi:

CAW CCZ

Seat Exeo:

motory 1,8 TSI označené kódmi:

CDH

motory 2,0 TSI označené kódmi:

CDN

SEAT EXEO TSI
SEAT EXEO TSI

Skoda Octavia a Skoda SuperB:

motory 1,8 TSI označené kódmi:

BBZ i BYT i CDA

motory 2,0 TSI označené kódmi:

CAW i CCZ

Volkswagen: Golf, Jetta, Scirocco, Eos, Bora, Passat, Tiguan, Sharan, New Beetle, Transporter, Caravelle, Multivan

motory 1,8 TSI označené kódmi:

BBZ BYT CDA

motory 2,0 TSI označené kódmi:

CAW CCZ CJK

VW motor TSI
VW motor TSI

Problém nadmerného spotrebovania oleja spôsobený vadnými piestami sa vzťahuje výlučne na motory uvedené vyššie.

V ostatných modeloch

automobilových značiek

tiež vyrábaných v rokoch 2007-2015 boli montované motory, ktoré túto chybu nemali:

Ide o motory z rodiny EA113, často nazývané ako prvé generácie TSI

motory 2,0 TFSI označené kódmi:

BHZ BWE BWJ BYD CDL

Tieto motory boli prítomné v:

Audi A3 Seat Leon i Vw Golf až do roku 2015.

Motor EA113
Motor EA888 3. generácie

Od júna 2012 boli v niektorých modeloch Audi A4 a A5 montované motory EA888 tretiej generácie

motory 1,8 TFSI označené kódmi:

CAE

motory 2,0 TFSI označené kódmi:

CNC

Aj v týchto motoroch sa vyskytuje problém s nadmerným spaľovaním oleja, ale pri oveľa vyšších kilometroch.

Tieto motory sa tiež opravujú.


© 2024 Autorom a vlastníkom tejto webovej stránky je Vag-Expert